Мейрамхана бизнесі-бұл қызмет көрсету және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру арқылы пайда табу үшін кәсіпкерлердің қызмет саласы. Мейрамхана қызметтері нарығында бәсекелестіктің болуы қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының менеджерлеріне өндіріс тиімділігін арттыратын бірқатар міндеттер қояды, ал бәсекелестік позицияларды нығайту қазіргі заманғы қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының залдарының өткізу қабілетін арттырудың қуатты қозғаушы факторы болып табылады, бұл күнделікті тәжірибеге негізделген заманауи қызмет түрлерін енгізумен байланысты.
Қоғамдық тамақтандыру – қоғамдық тамақтандыру қызметтері, сондай-ақ тұтыну мен қызмет көрсетуді ұйымдастыру қызметтері, кәсіпкерлік қызметтің осы секторының басты міндеті-адамдарды мейрамхана (кафе, бар немесе кәсіпорынның басқа түрі) сияқты бақытты ету.
Мейрамхана қызметі – бұл нақты тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға және нарықты зерттеу мен болжау, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын зерттеу, маркетингтік бағдарламалар арқылы нарықтағы мінез-құлық стратегиясы мен тактикасын әзірлеу негізінде пайда табуға бағытталған өнімді өндіру мен сатуды ұйымдастырудың кешенді жүйесі. Бұл бағдарламаларға өнім сапасын жақсарту, қызмет түрлерін, соның ішінде ойын-сауық сипатын кеңейту, тұтынушыларды, бәсекелестерді және бәсекелестік ортаны зерттеу, баға саясатын қамтамасыз ету, сұранысты қалыптастыру және сатуды модельдеу, жарнама, тарату арналарын оңтайландыру және сатуды ұйымдастыру, ұсынылатын сервистік қызметтер ассортиментін кеңейту бойынша іс-шаралар кіреді. Мейрамхана табысын арттыру мақсатында мекемеде мерекелік кештер, отбасылық мерекелер ұйымдастыру сияқты ойын-сауық бағдарламаларын тәжірибеге енгізу өзекті болып табылады. Осы мақсатта мейрамханада жарнамалық акциялар болуы керек: күнделікті мәзірде жоқ тағамдар, сусындар және шарап тізімі. Бірақ мұндай ұйымда ұсынылатын тағамдар қолданыстағы стандарттар мен құжаттарға сәйкес келуі керек. Кеден одағы елдерінің аумағында өндірілетін немесе сатылатын барлық дерлік өнімдер аккредиттелген органдарда сәйкестікті растау рәсімінен өтуі тиіс. Дегенмен, тамақтанудың басқа шарттары бар. Қоғамдық тамақтандыру қызметтерін ұсынатын ұйымдар үшін қызметтерді ерікті сертификаттау көзделген. Алдымен тағам дайындалатын барлық шикізатқа сәйкестік декларациясы болуы керек. Өндірушілер / жеткізушілер қолданыстағы регламенттердің сапасын растайтын құжаттарды ұсынуға міндетті. Өндіруші кәсіпорынның сауда залында сатылатын жекелеген азық-түлік өнімдерін сертификаттау талап етілмейді. Бұл жағдайда аумақтық санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау органы Регламенттің талаптарын мемлекеттік бақылау нысанында Растауды жүргізеді. Егер дайын тағамдар, жартылай фабрикаттар және басқа да аспаздық бұйымдар сауда залынан тыс жеткізілсе, онда міндетті түрде жеткізілетін тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін растайтын сәйкестік декларациясын ресімдеу қажет.
Азық-түлік өнімдері мен қоғамдық тамақтандыру қызметтерінің сәйкестігін растаумен “Ұлттық сараптама және сертификаттау орталығы”АҚ Ақтөбе филиалы айналысады. Мұнда сіз мамандардың білікті кеңесін және сәйкестікті растау бойынша жұмыстарды жүргізуге көмек аласыз.
Амантаев Акниет Кадиргалиевич.
«ҰССО» Ақтөбе филиалының сәйкестігін
растау бөлімінің жетекші маманы.